Кількість
|
Вартість
|
||
|
Доступна краса від Мissha
Корейські марки косметики вириваються вперед. Яскравим прикладом цього є компанія Missha. Вона народилася 2000 року. Його творці вірили в те, що якісна продукція необов'язково має бути дорогою. Вони спробували створити такий товар — і у них вийшло! Сьогодні Missha відома далеко за межами Кореї. Її косметичні засоби користуються популярністю й у нашій країні.
Без яскравої упаковки
Суть продукції Missha у її вмісті та ефективності, а ніяк не в упаковці. Ця філософія дала змогу розбити міф про те, що для косметичного товару важливим є те, який він має вигляд. На зорі роботи компанії був створений інтернет-магазин, який правильно позиціонував товар, саме тому він сподобався людям. Водночас, упаковка косметичних засобів досить проста. Це дає змогу здешевити їхню собівартість.
Ще одна запорука успіху — найбагатший асортимент. 600 найменувань товарів для догляду за тілом, обличчям, волоссям, парфуми, декоративна косметика – це все здобутки бренда Місша.
На гребні успіху
Свій перший магазин компанія відкрила у Сіднеї. А сьогодні бренд має велику роздрібну мережу майже 300 точок по всьому світові. Продукцію Missha можна придбати у Сполучених штатах Америки, Китаї, Японії, Україні. Вже 2009 року її продажі досягли шести мільйонів доларів.